Απονέμονται στον άξονα του εκτελεστή, αν πραγματοποιηθεί το συμβόλαιο.
Αν τα ατού είναι: Για κάθε πρόσθετη λεβέ που αγοράστηκε και πραγματοποιήθηκε | ♣ | ♦ | ♥ | ♠ |
Κανονικό | 20 | 20 | 30 | 30 |
Κοντρέ | 40 | 40 | 60 | 60 |
Σιρκοντρέ | 80 | 80 | 120 | 120 |
Σε συμβόλαια Χωρίς Ατού Για την πρώτη πρόσθετη λεβέ που αγοράστηκε και πραγματοποιήθηκε |
|
Κανονικό | 40 |
Κοντρέ | 80 |
Σιρκοντρέ | 160 |
Για κάθε επόμενη πρόσθετη λεβέ | |
Κανονικό | 30 |
Κοντρέ | 60 |
Σιρκοντρέ | 120 |
100 ή περισσότεροι βαθμοί λεβέ που κερδίζονται σε μία διανομή, αποτελούν ΜΑΝΣ.
Λιγότεροι από 100 βαθμούς αποτελούν ΜΕΡΙΚΟ ΣΚΟΡ.
Απονέμονται στον άξονα του εκτελεστή.
Σλεμ Για πραγματοποίηση σλεμ | Στην 1η Μανς | Στη 2η Μανς |
Μικρό Σλεμ (12 λεβέ) αγορασμένο και πραγματοποιημένο | 500 | 750 |
Μεγάλο Σλεμ (και οι 13 λεβέ) αγορασμένο και πραγματοποιημένο | 1000 | 1500 |
Λεβέ Άνω Για κάθε λεβέ άνω (λεβέ που κερδήθηκαν πέραν των απαιτούμενων για το συμβόλαιο) | Στην 1η Μανς | Στη 2η Μανς |
Κανονικό | Αξία της Λεβέ | Αξία της Λεβέ |
Κοντρέ | 100 | 200 |
Σιρκοντρέ | 200 | 400 |
Πρόσθετοι Βαθμοί για Μανς, Μερικό Συμβόλαιο, Εκπλήρωση Συμβολαίου | ||
Για πραγματοποίηση ΜΑΝΣ, στη 2η | 500 | |
Για πραγματοποίηση ΜΑΝΣ, στην 1η | 300 | |
Για πραγματοποίηση οποιουδήποτε ΜΕΡΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ | 50 | |
Για πραγματοποίηση οποιουδήποτε κοντρέ, αλλά όχι σιρκοντρέ συμβολαίου | 50 | |
Για πραγματοποίηση οποιουδήποτε σιρκοντρέ συμβολαίου | 100 |
Απονέμονται στους αντιπάλους του εκτελεστή αν το συμβόλαιο δεν πραγματοποιηθεί
Λεβέ Κάτω | ||
Λεβέ που υπολείπονται στον εκτελεστή για την πραγματοποίηση του συμβολαίου | ||
Για την πρώτη λεβέ κάτω | Στην 1η Μανς | Στη 2η Μανς |
Κανονικό | 50 | 100 |
Κοντρέ | 100 | 200 |
Σιρκοντρέ | 200 | 400 |
Για κάθε επιπλέον λεβέ κάτω | ||
Κανονικό | 50 | 100 |
Κοντρέ | 200 | 300 |
Σιρκοντρέ | 400 | 600 |
Πριμ για την τέταρτη και για κάθε επόμενη λεβέ κάτω | ||
Κανονικό | 0 | 0 |
Κοντρέ | 100 | 0 |
Σιρκοντρέ | 200 | 0 |
Αν και οι τέσσερις παίκτες πασάρουν (βλέπε Νόμο 22), κάθε άξονας λαμβάνει μηδενική βαθμολογία.
Scored by declarer’s side if the contract is fulfilled.
If Trumps are: For each odd trick bid and made | ♣ | ♦ | ♥ | ♠ |
Undoubled | 20 | 20 | 30 | 30 |
Doubled | 40 | 40 | 60 | 60 |
Redoubled | 80 | 80 | 120 | 120 |
At a No-trump Contract For first odd trick bid and made |
|
Undoubled | 40 |
Doubled | 80 |
Redoubled | 160 |
For each additional odd trick | |
Undoubled | 30 |
Doubled | 60 |
Redoubled | 120 |
A trick score of 100 points or more, made on one board, is GAME.
A trick score of less than 100 points is a PARTSCORE.
Scored by declarer’s side
Slams For making a slam | Not Vulnerable | Vulnerable |
Small Slam (12 tricks) bid and made | 500 | 750 |
Grand Slam (all 13 tricks) bid and made | 1000 | 1500 |
Overtricks For each (tricks made in excess of contract) | Not Vulnerable | Vulnerable |
Undoubled | Trick Value | Trick Value |
Doubled | 100 | 200 |
Redoubled | 200 | 400 |
Premiums for Game, Partscore, Fulfilling Contract | ||
For making GAME vulnerable | 500 | |
For making GAME, not vulnerable | 300 | |
For making any PARTSCORE | 50 | |
For making any doubled, but not redoubled contract | 50 | |
For making any redoubled contract | 100 |
Scored by declarer’s opponents if the contract is not fulfilled
Undertricks | ||
Tricks by which declarer falls short of the contract | ||
For first undertrick | Not Vulnerable | Vulnerable |
Undoubled | 50 | 100 |
Doubled | 100 | 200 |
Redoubled | 200 | 400 |
For each additional undertrick | ||
Undoubled | 50 | 100 |
Doubled | 200 | 300 |
Redouble | 400 | 600 |
Bonus for the fourth and each subsequent undertrick | ||
Undoubled | 0 | 0 |
Doubled | 100 | 0 |
Redoubled | 200 | 0 |
If all four players pass (see Law 22) each side enters a zero score.