A. Ο ΑΣΑ του Υπαίτιου Κάνει Δήλωση Πριν την Επανόρθωση

Αν η απαράδεκτη δήλωση ήταν μια αγορά ή ένα κοντρ ή σιρκόντρ, από παίκτη που απαιτείται από τον Κώδικα πασάρει (αλλά δεν ήταν μία ενέργεια αντίθετη προς τους Νόμους 19A1 ή 19B1) και ο ΑΣΑ του υπαίτιου κάνει δήλωση, πριν αποφασίσει ο Διαιτητής για επανόρθωση, η δήλωση αυτή καθώς και όλες οι επόμενες δηλώσεις ισχύουν. Αν ο υπαίτιος απαιτείτο να πασάρει για το υπόλοιπο διάστημα των αγορών, εξακολουθεί να πρέπει να πασάρει στους επόμενους γύρους. Δεν εφαρμόζονται οι περιορισμοί εξόδου του Νόμου 26Β.

Β. Ο ΑΣΑ του Υπαίτιου Δεν Κάνει Δήλωση Πριν την Επανόρθωση

Όταν δεν ισχύει η παράγραφος Α:

1. οποιαδήποτε αγορά, κοντρ ή σιρκόντρ, από έναν παίκτη που απαιτείται από τον Κώδικα να πασάρει, ακυρώνεται.

2. η δήλωση αντικαθίσταται με πάσο, οι αγορές συνεχίζονται και κάθε μέλος του υπαίτιου άξονα πρέπει να πασάρει, οποτεδήποτε είναι η σειρά του να κάνει δήλωση. Μπορεί να εφαρμοστεί ο Νόμος 72Γ. Μπορεί να εφαρμοστούν οι περιορισμοί εξόδου του Νόμου 26Β.


A. Offender’s LHO Calls before Rectification

If the inadmissible call was a bid or a double or redouble by a player required by law to pass (but not an action contrary to Law 19A1 or Law 19B1) and offender’s LHO calls before the Director has ruled on rectification, that call and all subsequent calls stand. If the offender was required to pass for the remainder of the auction he must still pass at subsequent turns. The lead restrictions in Law 26B do not apply.

B. Offender’s LHO does not Call before Rectification

When A does not apply:

1. any bid, double or redouble, by a player required by law to pass is cancelled.

2. a pass is substituted, the auction continues and each member of the offending side must pass whenever it is his turn to call. Law 72C may apply. The lead restrictions in Law 26B may apply.

Θα μπορούσατε να σχολιάσετε αν είσασταν συνδεδεμένος.
  • law_37.txt
  • Τελευταία τροποποίηση: 2018/05/25 16:17
  • από pournaras